Pilke näyttää ja kuulostaa uudelta – ilme uudistuu, nimi säilyy
Pilke päiväkodit Oy uudistaa ilmeensä kesän aikana. Jatkossa meidät tunnistaa vihreän sävyistä sekä leikkisästä muotokielestä. Myös asiakaslupauksemme muuttuu, nyt toimimme Lempeyden voimalla. Brändiuudistus on osa Pilkkeen omistajan, kansainvälisen Dibber-konsernin käyttöön ottamaa yhtenäistä ilmettä joka puolella maailmaa. Ilmeen on suunnitellut norjalainen muotoilutoimisto NoA.
Uudet värit, muodot ja sanoitukset valloittavat toimitilamme sekä sähköisen maailmamme tulevien viikkojen aikana. Vaikka kuulostamme ja näytämme uudelta, perustehtävämme sekä tuttu iloinen arkemme säilyy ennallaan Pilkkeen päiväkodeissa, iltapäiväkerhoissa, lastenhoidossa ja perhepalveluissa.
– Viimeistään kesälomien jälkeen asiakasperheemme ja yhteistyökumppanimme voivat nähdä uuden ilmeemme käytössä. Tämä uudistus toteuttaa osaltaan Pilkkeen uutta strategiaa, sillä me haluamme pysyä tässä ajassa ja puhutella perheitä uudella tavalla, Pilkkeen markkinointi- ja viestintäjohtaja Kirsi Ristaniemi kertoo.
Meille on tärkeää, että Pilkkeen brändin uudistus viedään läpi mahdollisimman kestävästi. Käyttökelpoisia materiaaleja ei haaskata, vaan ne käytetään loppuun ennen uusien hankintaa.
Lisätietoja:
Kirsi Ristaniemi
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
040 779 3776
kirsi.ristaniemi@pilkepaivakodit.fi